پیش فروش عادی داتیس فرا دیزل تابستان 1402

پیش فروش عادی داتیس فرا دیزل تابستان ۱۴۰۲

 

تاریخ بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۴/۰۱

شماره بخشنامه : ۰۴-۴۰۲

بخشنامه پیش فروش محصولات

شرکت داتیس فرا دیزل آریا

با سلام  

   احتراما “، بدینوسیله به اطلاع کلیه نمایندگان محترم شرکت داتیس فرا دیزل آریا می‌رساند، قیمت فروش نقدی کامیون‌های کشنده داف  تا اطلاع ثانوی و یا زمان تکمیل ظرفیت و حداکثر تا پایان وقت اداری سی ام دی  ماه سال ۱۴۰۲ به شرح جدول و توضیحات ذیل بحضورتان ایفاد می گردد و بعد از تاریخ مذکور فاقد اعتبار می باشد :

نام محصول قیمت (ریال)
DAF XF 480 FT-SSC ۴۹.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰
DAF XF 480 FT-SC ۴۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰
DAF XF 530 FT-SSC ۵۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰
DAF XF 530 FT-SC ۴۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰

توضیحات:

* قیمت های فوق با احتساب ۹% مالیات بر ارزش افزوده، بیمه شخص ثالث و هزینه شماره گذاری می‌باشد.

* قیمت‌های مذکور بر اساس هزینه‌های مترتب بر ترخیص خودرو، حمل و غیره در زمان تاریخ صدور بخشنامه می‌باشد و افزایش و یا کاهش نرخ ارز و یا هزینه‌های گمرکی، عوارض و غیره در قیمت نهایی خودرو محاسبه و به قیمت فروش اضافه خواهد گردید.

* درصورت ایجاد هرگونه تغییر، نصب تجهیزات و یا قطعه جدید و یا آپشن بر روی خودرو در جهت بهبود کیفیت، بنا به صلاحدید فروشنده، درخواست متقاضی و یا به واسطه الزامات قانونی جدید، هزینه آن به عهده خریدار می‌باشد.

* واریز هرگونه وجه می‌بایست صرفا با اخذ تائیدیه کتبی از سوی شرکت داتیس فرا دیزل آریا صورت پذیرد، لذا این شرکت هیچگونه مسئولیتی برای تحویل خودرو در قبال واریز وجه‌های بدون قرارداد و یا بدون تائیدیه کتبی ندارد.

* شرکت هیچگونه مسئولیتی برای تحویل خودرو در قبال واریز وجوهی که از زمان اعتبار این بخشنامه و یا تکمیل ظرفیت گذشته باشد نداشته و تحویل خودرو صرفاً منوط بر تامین موجودی خودرو و با قیمت بخشنامه جدید می‌باشد.

روشهای فروش :

– پیش فروش

–  پرداخت دو مرحله ای- مرحله اول زمان ثبت نام – مرحله دوم زمان ترخیص خودرو از گمرک

– هزینه های مربوط به شماره گذاری و اسقاط به عهده مشتری می باشد.

معاونت بازاریابی و فروش

شرکت داتیس فرا دیزل آریا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید